söndag 17 mars 2013

PAINT A TREE




Om jag hade haft en rejäl och slät vägg i dotterns rum hade jag målat ett stort, vackert träd där. Med färgglada löv, kanske en liten fågel. Med små knoppar på några av löven, där man kan hänga små, fina ting. Men nu har jag ingen stor vägg, utan snedtak och många små väggar. Så därför blir det en fin tapet i hennes alkov i stället. Men här kommer lite fin inspo till just ett sådant träd för den som är nyfiken!
Det finns massor av idéer för Es barnrum, som jag ska ta tag i när vi kommit hem igen! För mig bubblar de flesta idéer upp när jag, som nu, är avslappnad och ledig. Det är skönt med semester, men det ska bli kul att komma hem och fixa i huset när det blir dags också. Första bilden okänd källa, andra bilden via Wonderdeco. Skön söndag på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar