torsdag 24 januari 2013

PASTELLER


Foton Trendenser

Jag är ingen pastelltjej direkt. Håller mig helst till höstpaletten med orange, rött, grönt och brunt, i alla fall när det kommer till kläder. När det gäller inredning, så blir det mest vitt, grått, lite svart och inslag av trä. Följer egentligen inte trender, och gillar inte slit och släng, utan föredrar sådant som håller i längden. Jag vill omge med saker som jag verkligen gillar, oavsett trender. Men det är något vid den här tiden på året, en längtan efter vår, som gör att även jag faller lite för den rådande pastelltrenden. Så till den milda grad att jag smugit in lite mintgrönt/blek turkost i dotterns rum, bland det övriga vita, grå och svarta. Ovan några bilder från Ellos webbkampanj, snyggt stylat av Frida på Trendenser. Visst blir man lite sugen ändå? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar