måndag 5 november 2012

HANG UP







Bilder från Ikea Livet Hemma, Boligliv och Granit



Jag har fått en hang up - på klädställningar. Fast jag vet inte vart en sådan skulle stå här hemma. Våra garderober löser det mesta av förvaringen. Det finns egentligen ingen riktig plats just nu. Så jag går här och drömmer, drömmer om mer plats så att jag kan rymma en klädställning.  Jag gillar Ikeas Turbo allra mest. Jag är inte mycket för massproduktion egentligen, men ibland lyckas det stora varuhuset alldeles för bra för att jag ska kunna låta bli. Dessutom får man ju mycket design för en billig peng.
Men det finns många alternativ där ute. Gillar man lite ruffare rör kan man gå till Granit och fynda. Eller så bygger man en egen, av en tjock gren som man hänger i snören från taket.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar